[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Sep 5 11:35:59 EEST 2012

un taapeec fotoradariem vajadzeetu saakt straadaat tikai no +15? ;)

protams, nav smuki braukt bez iemesla ar -15 baraa aiznjemot visas
joslas, tu driixti to nosodiit - vari pat uzzvaniit mentiem, lai
savaac. :)
bet pilseetaas taadas situaacijas parasti nav ilgstoshas (30s, minuute
varbuut?) un biezhas. parasti ir kautkaads iemesls, kautkaadi kreisie
pagriezieni kreisajaa joslaa + labie pagriezieni labajaa vai kaads
meklee kur apstaaties, utt.

Rinalds