[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Aug 8 12:33:19 EEST 2012

mums te identisks gadijums. lai no Agenskalna puses tiktu pari sosejai uz
Marupes pusi, japabrauc lidz Spicei, jagriez rinki un tad jamegina tikt otra
sosejas virziena un pie Nestes ieksa uz Marupi. Tad luk - kad tur uzlika to
50, es  un simtiem si skersojuma lietotaju bija milzum pateicigi, jo LIDZ
tam, kamer tur bija 70, dargie kurzemnieki mocija Riga ieksa katrs pec savam
spejam un ik ritu so darbibu veikt bija, ja ne sarezgiti, tad vismaz ilgi.
un tiesi sis 50 ari saja liste kadam skita pilnigi stulbs un nevajadzigs.
maara

lasi veelreiz - autobuss. autobuss liidz 100kmh neieskrienaas 5 sekundees...

un kaa redzi, tev liekas pilniigi stulba ziime, bet vieteejie cilveeki
*zina*, kaapeec taa ziime tur ir. varbuut tomeer arii citur taas
ziimes nemaz nav tik aarkaartiigi nepanesami idiotiskas, ka vajadzeetu
paarkaapt CSN, ieguustot liekas 28ms pastaaveet pie naakamaa
krustojuma... :)

Rinalds