[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Aug 8 11:49:45 EEST 2012

lasi veelreiz - autobuss. autobuss liidz 100kmh neieskrienaas 5 sekundees...

un kaa redzi, tev liekas pilniigi stulba ziime, bet vieteejie cilveeki
*zina*, kaapeec taa ziime tur ir. varbuut tomeer arii citur taas
ziimes nemaz nav tik aarkaartiigi nepanesami idiotiskas, ka vajadzeetu
paarkaapt CSN, ieguustot liekas 28ms pastaaveet pie naakamaa
krustojuma... :)

Rinalds