[Autoliste] Re: Fw: Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

ArnisR listes at mediaservice.lv
Thu Jul 26 23:05:32 EEST 2012

Lielākā īpatnība ir tramvajs :)

Es reiz saņēmu skaidrojumu no Saeimas juridiskās nodaļas (vai komisijas)
saistībā ar pretrunām CSN grozījumos un invalīdu atpazīšanas zīmēm -
nevajagot piesieties CSN pie tā, kas nav tur (ap)rakstīts vai gluži otrādi –
ir teorētiski neiespējams. Ja konkrētā situācija nav aprakstīta (piemēram,
nav luksofora regulējamā krustojumā), ignorējam to - un vadāmies pēc tā, kas
ir aprakstīts (konkrētajā piemērā - izpildām ceļa zīmju prasības).