[Autoliste] Re: Terratrips uz pda

arc arc at intelectuals.net
Wed Jul 25 00:38:15 EEST 2012

Martins wrote, On 2012.07.24. 18:18:
> [...]
> bet vajag lielu ekranu. Veel ir verts izlasit so, jo diez vai bez ozi uz
> pc vins iztiks:
> http://www.trofi.lv/2012/05/palidziba-no-kurland-trophy-2012-organizatoriem-odometrs-ozi/
>
> Par cik pasiem terratrips bija atliecies uz Kurlandi, braucu tiesi ar
> oziexplorer + tas odometra addons. Bija ljoti ok. Man ari ir aizdomas ka
> Gabrielam ir taisniba par to ka iphones u.c. iekartu ekraanaa ne vella
> nevarees traapiit. Taa kaartiigi atvelkot un labi lecot jau PC ekraanaa
> ar visu pieturesanos bija pagruti bakstities.

nu androiiidam ir ok tas kursh taa ari saucas "GPSTrip" paareejie nekam
neder, bet tam i gana lielas pogas pa visu ekraanu, var konfigot un ja
baig jaaleekaa, var shturmans labi pieshnolleeties un rokaa tureet :D
tad jau traapiis.  rekomendeeju.

vot gruuti traapiit ir pa defaultaa androiidaa ozi tripa pogaam :(

betnu es neko daudz par to nezinu :) es pat nezinu kur pa shiem gadiem
ir palicis ogigjinaalais terratrips :/

pasham jau ar pavasarii bij taada naiva ceriiba ka shovasar mosh tomeer
varees kaadu nopietnaaku dzelzsgabalu pljanchkaa ietunciit, betnu tas
arii viss tiek atlikts :(
a kas attiecas uz madonu, tad iespeejams ka lielais beerns izdiiks kaadu
tuurismu tudazhe, betnu tad laij iztiek ar papiirkarti :)
bet nu tas ari zem stipras jautaajuma zimees, jlaus teu kaads pashaa
razhas laikaa apkaart klendereet :D

=)
arc