[Autoliste] Re: Terratrips uz pda

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jul 24 18:18:29 EEST 2012

Uz Madonu, ja? Es zinu Androīdam. Tam ir gpstrip, esmu lietojis, ir OK bet
vajag lielu ekranu. Veel ir verts izlasit so, jo diez vai bez ozi uz pc
vins iztiks:
http://www.trofi.lv/2012/05/palidziba-no-kurland-trophy-2012-organizatoriem-odometrs-ozi/

Par cik pasiem terratrips bija atliecies uz Kurlandi, braucu tiesi ar
oziexplorer + tas odometra addons. Bija ljoti ok. Man ari ir aizdomas ka
Gabrielam ir taisniba par to ka iphones u.c. iekartu ekraanaa ne vella
nevarees traapiit. Taa kaartiigi atvelkot un labi lecot jau PC ekraanaa ar
visu pieturesanos bija pagruti bakstities.