[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Mar 28 11:42:58 EEST 2012

Acimredzot uz Latviju sis apgalvojums “autoklubi jebkurā valstī pirmkārt ir business” neattiecas. Uz tiem formejumiem, ar kuriem man nakas saskarties, toc.
maara

  vaita kada nozime kas LAMBam vadiba? tas, manprat, bizness parastais. es
  kludos?
  maara

Nu , principā jau autoklubi jebkurā valstī pirmkārt ir business, atšķiras vien tas, cik
lietderīgs / noderīgs tas ir šofferam vulgaris :-) Bet tādā valstī, kā, piemēram, Vācija,
abi lielie autoklubi ADAC un AvD spēlē arī politiski-saimniecisko lomu līdz, gan
zemju (Bundesland), gan valsts līmenī. Bet nu tur ir miljoniem klubu "locekļu", kuri
vajadzības gadījumā var tikt izmantoti kā "dzīvais spēks", turklāt dažos gadījumos
arī viņi ir bezspēcīgi ... :-(
Ruu