<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 12pt">
<DIV>
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">Acimredzot 
uz Latviju sis apgalvojums “autoklubi jebkurā valstī pirmkārt ir business” 
neattiecas. Uz tiem formejumiem, ar kuriem man nakas saskarties, 
toc.</DIV></DIV>
<DIV>
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">maara</DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #cccccc 1px solid; MARGIN: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex">vaita 
  kada nozime kas LAMBam vadiba? tas, manprat, bizness parastais. es 
  <BR>kludos?<BR>maara<BR></BLOCKQUOTE>================================<BR>Nu , 
principā jau autoklubi jebkurā valstī pirmkārt ir business, atšķiras vien tas, 
cik <BR>lietderīgs / noderīgs tas ir šofferam vulgaris :-) Bet tādā valstī, kā, 
piemēram, Vācija,<BR>abi lielie autoklubi ADAC un AvD spēlē arī 
politiski-saimniecisko lomu līdz, gan<BR>zemju (Bundesland), gan valsts līmenī. 
Bet nu tur ir miljoniem klubu "locekļu", kuri<BR>vajadzības gadījumā var tikt 
izmantoti kā "dzīvais spēks", turklāt dažos gadījumos<BR>arī viņi ir bezspēcīgi 
... :-(<BR>Ruu<BR>
<DIV id=sig_lower> </DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>Autoliste mailing 
list<BR>Autoliste@lists.autoliste.lv<BR>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>