[Autoliste] Re: Radiatori telpaas

KPL kpl.listes at gmail.com
Fri Feb 17 12:15:23 EET 2012

> gadiijumam, ja nu ko pats pa to burzmu piemirsis. Naakamaa dienaa
> jeberrejis veel 4. radiators. Pagrabaa - uz sienaam sarmas slaanis
> "vplotnuju" pie siltinaatajaam sienaam, kuras saldee atraktie pamati.

Aa nu, ja tur pagrabs, tas visu bildi maina. Tad atraktas ir pagraba
sienas, nevis pamati. Sauksim lietas iistajos vaardos:)
Iesaki cilveekam naakamvasar iesaakt jumtu mainiit. Saki ka galvenais
ir saakt! :)

Nespeeja dajebko pabeigt ir viens no iemesliem kapeec man personiigi
labaak ar maajaam utml veertiibaam nepiities:)
--
KPL