[Autoliste] Re: Radiatori telpaas

Andris Celms acelms at gmail.com
Fri Feb 17 12:08:20 EET 2012

Kurinaats esot kaa iepriekshejaas sezonaas. Pagaashvasar maaja
(1staaviiga kjiegjelju, "sovhozu laiku") tika nosiltinaata+apgreidoti
logi, nu, shoziem sievasmaate tajaa nedziivoja - taatad dienaa tikai
netika kurinaata. Shaas mazdeels kurinaaja vakaraa un riitaa - pa
dienu vish darbaa. Kad ~-30C dubax bija, tad arii dienaa kaads no
maneejiem aizkaapa pakurinaat. Scheisse notikusi 3. dienaa peec
peedeejaa lielaakaa sala.

 Mellaas peljkjes un 3 spraagonjradiatorus pamaniijis riitaa, kad
taisiijies iet kurinaat. Nolaidis sisteemu, veel pasaucis meistarus..
gadiijumam, ja nu ko pats pa to burzmu piemirsis. Naakamaa dienaa
jeberrejis veel 4. radiators. Pagrabaa - uz sienaam sarmas slaanis
>5cm. Visskarbaakajaas ziemaas taada neesot bijis. Radiatori -
"vplotnuju" pie siltinaatajaam sienaam, kuras saldee atraktie pamati.

 Kkaa taa tur katastrofa risinaajusies...

--
WBR, Beard