[Autoliste] Re: TA hohma

arc arc at intelectuals.net
Tue Feb 7 21:46:32 EET 2012

E M wrote, On 2012.02.07. 10:45:
> A kur problēma jau rudenī pārbaudīt aķīti un vajadzības gadījumā nopirkt
> jaunu? Jau laikus pārbaudīt kvēlsveces, samainīt filtrus un visu pārējo

:-) probleema tur, ka cilvceekiem dziivee meedz gadiiities gana daudz
citu probleemu lai nepieveertu uzmaniibu probleemaam kuras dotajaa
briidii nesaap.

nu un jaa, ir man taadi auto, kuri paarlasiiti pilniibaa, un gandriiz
jebkuru mezlglu vareetu izjaukt tumsaa aizsietaam aciim, bet vienalga
kaukas notiek, un vienalga braucu shobriid ar kjerru, kura pirms
meenesha "nokrita no gaisa" un ir staaavoklii, taadaa, kaadaa nu ir.
un paarvfaazeejot teicienu par naudu, vareetu teikt, ka nau jau maaksla
pa bargu $$$$ sataisiit auto un peectam braukt beedu nezinot, bet
maaksla ir dabuut pie braukshanas jebkuru shrotu, un pierunaat to
dzelzsgabalu nonaakt tur kur teu vajag ;)))))))))))))))))

=)
arc