[Autoliste] Re: TA hohma

E M edgars at bauskasdzive.lv
Tue Feb 7 10:45:14 EET 2012

A kur problēma jau rudenī pārbaudīt aķīti un vajadzības gadījumā nopirkt
jaunu? Jau laikus pārbaudīt kvēlsveces, samainīt filtrus un visu pārējo kas
vajadzīgs?
Es savam 8 gadi vecajam franču šrotam to visu izdarīju jau oktobrī un tagad
tā īsti nepamanīju, ka ārā būtu bijuši kaut kādi vājprāta mīnusi. Ja nu
vienīgi līdz siltam salonam pagāja kāda minūte vairāk kā iepriekš. Starp
citu - spranči ierīkojuši varen jauku lietu - elektrisko sildītāju,
praktiski uzreiz ir iespējams tikt pie silta gaisa.

E.