[Autoliste] Re: Akumulatorladetaji

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Jan 18 13:32:30 EET 2012

Nopirku pārgudru, CTEK līzīgs, sauc Telwin T-charge. Tādu, kas māk 12V/24V,
dažādos ātrumos un pazīst gan slapjos aķus, gan želejas/AGM. 3 lādēšanas
ātrumi, attiecīgi arī izejas ampēri mainās. Atkarībā no modeļa šitiem arī
lādēšanas A soļa izmērs ir mainīgs. Beigās izšķīros par labu pārgudrajam
lādētājam, jo tas māk normāli pats apstāties. Želeju uzspridzināt kaut kā
nevelk....

No šitiem pārgudrajiem es-lādēšu-visu iepatikās kolēģa, tāds parocīgs,
četrkantīga kastīte, kurai ir kabatiņa vadiem. Ļoti praktisks ikdienā, arī
dažādiem aķiem un dažādiem ātrumiem lādē. Kolēģis pirka to lādētāju kaut
kādā laivu bodē kā papildus aprīkojumu laivas elektriskajam motoram. Tur
var arī šamos pameklēt.