[Autoliste] Re: Akumulatorladetaji

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Wed Jan 18 12:12:36 EET 2012

Ja pieturas pie principa, ka klasisks svina-skābes AKB lādējams 10h ar
strāvu, kas vienāda ar 1/10 no tā ietilpības
(http://auto-accumulator.ru/artikles/akkum5.htm), tad tie mazie ērtie
lādētāji tam lielajam 110Ah varētu nebūt ļoti piemēroti.

Te
(http://www.autocomfort.lv/products/lv/37/6891/sort/1/filter/0_0_0_0/CTEK-MULTI-XS-3600.html)
gan raksta, ka līdz pat 120Ah varot lādēt ar max 3.6A uzlādes strāvu,
kas man sanāk ~1/30 daļa no ietilpības. Var jau būt...

Par želejniekiem utml. jaunmodīgām izvirtībām un to lādēšanas īpatnībām
neko nezinu :)

veel viens...