[Autoliste] Re: Vinčas

Prichomzs prichomzs at gmail.com
Fri Dec 23 16:41:10 EET 2011

Viss jau atkariigs no merkjiem. Ja sachaam, tad Martini te jau sarakstija.
A ja tikai lai pa retam izlabotu "Da labi, te tak ari ar golfu var izbraukt" kljuudu, tad var doties uz ebay.de , mekleet seilwinde un pasoliit vajadzigo. 12000 lbs iet pa 200-250 eur. Vinja buus leena protams, bet buhanka sachaam diez vai top. Manaa saimnieciibaa viena tada strada nu jau gadus 3 vai 4.
Pec iegades pa sliktu nenaak pajaukt, paeljot un pastities vai viss pievilkts kur japievelk.
Uz Rigu atgada ar lbss. Ilgaak, bet ekonomiskaak.
Trukums - ja kas noklaasies, nebuus pie kaa aiziet un izgaazt zhulti. Ja gribas tadu opciju, tad jameklee uz vietas. Ja Gabis tirgo parlasitus kjinieshus es saktu ar vinju.

Prichomzs