[Autoliste] Re: Vinčas

arc arc at intelectuals.net
Fri Dec 23 15:18:04 EET 2011

Martins wrote, On 12/22/2011 11:52 PM:
> Sskā.
>
> Mazozolu reinkarnācijā
> http://4x4centrs.lv/sludinajumi/kategorijas/3/Prdod/  (tur tagad ir
> kamaza vinča)
>
> Skype publiskajā 4x4 čatā var pajautāt, tad varētu kaut ko atrast pat
> tīri ok jo tur dala no TR publikas aci iemet. Tagad ir iistais laiks
> starp sezonaam kad tauta kaut ko maina.
>
> Veel var apsvert iespeju pirkt paarlasiitu kjiinieshu vinchu.
> Paarlasiita taa ir pat lietojama. Skjiet ka Gabis joprojam ar to nodarbojas.

piebildiishu tik ka
ja ar kjiinieti saprot http://www.runva-winch.com/
tad visdroshaak sakontakteet ar naminju: http://4x4lv.lv/lv/katalogs/680

a lietotu vinchu iepeerkot anyway jamaa buus jaapaarjauc :-)
lietota vincha taapat buus bez releju bloka, vai ari releji taapat
jaapeerk jauni :)

piem vieniigaa lietota sskaa:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/other/winches/addnn.html
taapat izstaas savu noklapojusi, buhankai buus daudz pa shvaku (6000lbs)
un maz troses var satiit virsuu.

var jau teikt ka daargi, pats par visu 4x4 prichendaalju daardziibu
parasti suukstos ;) bet tad ir jaabuut nojeegai, kas un kaa, laij
pareizi sametinaatu to saluzusho korpusu, pievirpotu/piefreezeetu
izluuzushos sateliitu korpusus, paartiitu nosvilusho/pussvilusho motoru.
a labi norestaureetu vinchu neviens akkal leetaak nepaardos :-)

cita lieta ka intensiivi lietojot vichu, ljoti buutisks ir faktors
"viegla troses iztiishana ar rokaam" :-))
un iespeejams, ka paardoshanaa nonaak lietotas vinchas, tieshi shii
iemesla deelj.

iespeejams ka peec salikshanas nonaaks paardoshanaa ari mana (tjipa
http://zrz.lv/lv/products/view/ws9500i-12v), bet taa salikshana jau
shobriid ilgst vairaak kaa gadu ;)))

pats lietoju veco labo 9500 comeupu, buutisks pluss viegls remonts,
lietojot eerta troses ievietosha rullii, drosha iztiishana "liidz
peedeejam"  un eerta strikja iznjemshana,jo iipashi lietojot kevlara
auklu (veshmashiinas faktors),
miinuss - taapati smagaa iztiishana ar rokaam, kas buutiski kaukur
ciinoties jau taa peedeejiem speekiem ;) kad galiigi virvesvilkshanas
sacensiibas nau tas kas vajadziigs ;)) (it iipashi ja pastarpu palieto
jauno runvas vinchu, kurai strikjis naak laukaa ar 2pirkstiem ;)) )

kaukaa taa

=)
arc