[Autoliste] Re: UAZiks, atkal, ģenerators

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Nov 17 22:42:34 EET 2011

2011/11/17 Girts Legzdins <girts.legzdins at gmail.com>:
> Nu, pag, man pēc visām izpētēm un shēmām sanāk, ka vajag šitā.
> http://forum.uazbuka.ru/attachment.php?attachmentid=68857&stc=1&d=1296303111
> Jāieliek relejs, kas brīdī, kad startē starteri padod ierosmīti, vai arī
> diode 50V/5A, (kura palaiž cauri vienvirzienā pie startupa, un pēc tam tos
> saģenerētos V nelaiž ķēdē atpakaļ) jo ierosināt vajag tikai pie startupa.
> Man vismaz tā liekas, ne?
>
> acidburn

Vai droshi zini ka relejs sleedzas tikai starteeshanas briidii, nevis
vislaik kad aizdedze iesleegta?
Visdriizaak tas ir tikai droshiibai domaats - lai regulators ierosmei
vajadziigo straavu dabuutu tikai tad kad aizdedze iesleegta.

Par to pashierosmi naak praataa veel variaacijas, ka gjengjera rotoram
meedz taisiit nelielu paliekosho magneetismu, tad gjengjers druscinj
speej razhot arii bez ierosmes straavas, un tad jau pats sev radiit
straavu, pietiekamu pilnveertiigai ierosmei. Skjiet ka shito sen vairs
netaisa, ja vispaar auto gjeneratoros jebkad taisiija. Teoreetiski
varbuut kaads Krievijaa izdomaajis shitaa starta ierosmi padot, un tad
ljaut gjengjerim taalaak sevi uztureet pasham - bet izklausaas dumi.

--
KPL