[Autoliste] Re: UAZiks, atkal, ģenerators

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Nov 15 12:19:57 EET 2011

nav noziimes autobuuves standartiem, visi cipari izriet no akumulatora
funkcionalitaates. 13.6 voltu spriegums var buut aktuaals tikai kad akja
temperatuura ir kaukas tuvu pie 50 graadiem. 14.2 jau izklausaas peec
atbilstoshaaka cipara. Jeepam pat bija termosensors zem akja, un
laadeeshanas spriegums reaali tika mainiits.

KPL