[Autoliste] Re: UAZiks, atkal, ģenerators

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Tue Nov 15 00:54:32 EET 2011


Sāc ar oglēm! :)

/Reinis

2011/11/14 Girts Legzdins <girts.legzdins at gmail.com>

> Aha. skaidrīte, jāielūr tas tilts, regulators.
> Varbūt kaut kas pēc shēmas vēl trūkst pieslēgts :) Kā nekā pa jaunu visu
> pārvelkam.
>
>
> On 2011.11.14. 23:25, GinC wrote:
>
>> Vispār normāli jālādē ir visu laiku, ja vien siksna neslīd tad 12V ir
>> krietni par maz normālam darba kārtībā esošam ģeneratoram. Ir vērts samērīt
>> kā mainās izejas spriegums ja ir ārējais regulators (drošvien) - to der
>> nomainīt uz pārbaudītu ejošu. Ja ar to viss tāpat ir slikti - jāskrūvē
>> vaļā. Standarta vaina - diodes - atplīst lodējumi, pašas tiek caursistas.
>> Krievu ģenģerim drošvien pa nelielu naudu var dabūt visu taisngrieža tiltu,
>> ja nevar - diodes var pārpresēt un nomainīt atsevišķi.
>> Nu slavenās "oglītes" ar der apskatīt/nomainīt ja nodilušas.
>>
>> G.
>> On 2011.11.14. 23:14, Girts Legzdins wrote:
>>
>>> Hai!
>>>
>>> Pēdējās dienās secināts, ka Buhankai ģenerators nepilda savu funkciju,
>>> vismaz mēs tā domājam.
>>> Kad auto darbojas, tukšgaitā, tad mērot accu, tas konsekventi zaudē savu
>>> špani, lēnām krītās tie 12V.
>>> Kapēc man stāv atmiņā, ka ģenerators sāk lādēt accu tikai pie kaut
>>> kādiem apgriezieniem, nevis vislaik, ne?
>>> Kaut kādu viedoklīti vajadzētu. Vai sākt jaukt ārā ģenģi, pētīt
>>> "tabletes" u.t.t.?
>>>
>>>
>>> acid|burn
>>>
>>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20111115/f7f28b92/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list