Sāc ar oglēm! :)<div><br></div><div>/Reinis<br><br><div class="gmail_quote">2011/11/14 Girts Legzdins <span dir="ltr"><<a href="mailto:girts.legzdins@gmail.com">girts.legzdins@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
Aha. skaidrīte, jāielūr tas tilts, regulators.<br>
Varbūt kaut kas pēc shēmas vēl trūkst pieslēgts :) Kā nekā pa jaunu visu pārvelkam.<div><div></div><div class="h5"><br>
<br>
On 2011.11.14. 23:25, GinC wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Vispār normāli jālādē ir visu laiku, ja vien siksna neslīd tad 12V ir krietni par maz normālam darba kārtībā esošam ģeneratoram. Ir vērts samērīt kā mainās izejas spriegums ja ir ārējais regulators (drošvien) - to der nomainīt uz pārbaudītu ejošu. Ja ar to viss tāpat ir slikti - jāskrūvē vaļā. Standarta vaina - diodes - atplīst lodējumi, pašas tiek caursistas. Krievu ģenģerim drošvien pa nelielu naudu var dabūt visu taisngrieža tiltu, ja nevar - diodes var pārpresēt un nomainīt atsevišķi.<br>

Nu slavenās "oglītes" ar der apskatīt/nomainīt ja nodilušas.<br>
<br>
G.<br>
On 2011.11.14. 23:14, Girts Legzdins wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Hai!<br>
<br>
Pēdējās dienās secināts, ka Buhankai ģenerators nepilda savu funkciju, vismaz mēs tā domājam.<br>
Kad auto darbojas, tukšgaitā, tad mērot accu, tas konsekventi zaudē savu špani, lēnām krītās tie 12V.<br>
Kapēc man stāv atmiņā, ka ģenerators sāk lādēt accu tikai pie kaut kādiem apgriezieniem, nevis vislaik, ne?<br>
Kaut kādu viedoklīti vajadzētu. Vai sākt jaukt ārā ģenģi, pētīt "tabletes" u.t.t.?<br>
<br>
<br>
acid|burn<br></blockquote></blockquote></div></div></blockquote></div>
</div>