[Autoliste] Re: Riepu duureeji darbojas

agrisp agris.listes at gmail.com
Tue Oct 18 11:25:49 EEST 2011

Laikam būs uz tuvējo šrotu jāaiziet, reiz jau tur domkratu ņēmu
subrim, rombu kāreiz. Tas priekš vadāšanas ir ok.
Tik gribējās kādu komentāru par mazajiem hidrauliskajiem ko garāžā
nometināt sezonas riteņu maiņai ģimenes autiņiem.
Ar rombu sanāk iespringt katru stūri autiņam skrūvēt augšā lejā.

agrisp