[Autoliste] Re: Riepu duureeji darbojas

Ginc ginc at pie-dabas.net
Tue Oct 18 11:14:38 EEST 2011

Nu man Nissanam ir tas "skrūves"  domkrats- drošs - jā, bet pat min
garumā viņš ir par garu lai zem vieglā auto pabāztu, un šaubos ka daudz
īsākus viņus būtu taisījuši (garākus esmu redzējis). Uz Polo lietoju VAG
oriģinālo rombu- komplektā ar dēļa gabaliņu atbalstam ir normāli
palīdzējis pat Ādažu poligona smiltīs, tā ka tādu ar var ņemt ja ir kur
uz auto atbalstīt.

G.