[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Tue Oct 4 12:15:07 EEST 2011

nu gan saklupa krāga ojarām par saprātīgu attieksmi pret neracionālu zīmju
izvietojmu.
Kas ir atcēlis domāšanu un situācijas analizēšanu vadot auto?

p.s. es šosvētdien uz pleskavenes brīžiem sajutos lēns, visi lido ~120,
uzmācās nepilnvērtības sajūta(tm)
p.s.s. imho normāliem autovadītājiem, kas spēj apzināties gan savas, gan
auto spējas un analizēt satiksmes plūsumu un ceļu stāvokli ātruma
ierobežojumi ārpus apdzīvotām vietām nav nepieciešami kā šķira.

pieljam uguni(tm)
ar cieņu  spameris GirtzB, ///M