[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Rich richlv at nakts.net
Tue Oct 4 09:36:39 EEST 2011

On 10/03/11 23:00, Ojars Krumins wrote:

> 30 km/h pie mācību iestādēm ir OK. Konceptuāli neiebilstu. Ties neredzu

konceptuaali neiebilsti, jo tu jau aatruma ierobezhojumus taapat
neieveero ;)

> jēgu uzlikt uz 4joslu šosejas ar atdalošo zīmi 30 tikai tāpēc ka
> kilometra attaluma aiz brikšņiem ir skola. Vienlaikus daudz lietderīgāk
> būtu jaunatnei tajā pašā skolā ieborēt, ka pat ja noteikumi paredz, ir
> zīme, luksafors u.t.t. lietas, ka tik un tā ir jāparliecinas, ka TUR
> kāds nebrauc un ka pat ja ir visas tiesības tā darīt, ka nevajag iziet
> uz brauktuves, ja kāds strauji tuvojas. Un ka tas nekas ka pastāv atruma

uhu, ja pacans-dzhigits ir latvijaa, uz ielaam neejiet, beerninji.
aa, un veel pastaasti tiinjiem, ka pisties nevajag, ~ tik pat
lietderiigi buus.

beerni, taapat kaa aljnji, VAR izliist uz celja. vai taapeec, ka tur
bumba bija, vai taapeec, ka otraa pusee klasesbiedrs.

aanujaa, un paarkaapj visi un visur, bet tas interesantais jau ir tas,
ka dazhi nezkaapeec ar to iipashi lepojas - un nevis meegjina mainiit
ierobezhojumus, bet tik ojaaree. panaac kaada aatruma ierobezhojuma
palielinaashanu - vari tepat listee dabuut balsis, kur visvairaak vajag...

--
  Rich