[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Oct 3 12:33:30 EEST 2011

Nu nezinu. Pusstunda pie virpas un ir gatavs metāla izstrādājums, kuru
ievietoju uz pusi pārgrieztā atplūdes patrubokā. Disco arī īsti nav kur
ielikt to sensoru pareizi, var tikai termostata housingā, i to tas ir metāla
un pieskrūvēts pie galvas, ar visām sekām....  Ja negribas pusstundu pie
virpas, tad var kapitālistiem atdoties, un būs pat tjūninga krāsā, toties
tad uzreiz dubultais slēdzis priekš "karsti" un "vārāmies":
http://www.paddockspares.com/brands/x-engineering/x-fan-kit-34mm.html
http://www.paddockspares.com/brands/x-engineering/x-fan-kit-38mm.html

Par cik šito bodi ir daži jaunizceptie LR owneri no listes apsēduši, šad un
tad jau ir figurējuši piedāvājumi mesties paciņai. Atvēsana maksā +15UKP
līdz 30KG, vidēji nedēļas laikā ar DPD ground courier. Ļoti rupji rēķinot
var šitās bodes web cenas plus šipingu saskaitīt un uzskatīt par LVL cenu,
jo UKP kurss kaut kur ap 0.8 grozās un VAT tur ir ap 20% (21 laikam tagad?).

M.