[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Mon Oct 3 11:53:46 EEST 2011

On 03.10.2011 11:47, hardcore at parks.lv wrote:

> Man gan tikko ņirgu parāva viena cita eiroasprāšu ideja - no 2020.
> gada pilsetās max ātrums 30 km/h. Man ar riteni braucot tāds ir
> videjais ātrums jauktajā ciklā ... :D

Ir klusas aizdomas, ka minētā ideja ir domāta nevis tam, lai transporta
līdzekļu maksimālo ātrumu pielīdzinātu OK vidējam ātrumam jauktajā
ciklā, bet gan lai samazinātu transporta līdzekļu radīto izmešu,
izlietotās neatjaunojamās enerģijas etc. īpatsvaru.
Un tie ir tādi /buzzword'i/, kura priekšā kaut kādas vēlmes pārvietoties
ātrāk par velobraucēju ilgtermiņā tiešam var tikt atzītas par kaitīgām
sabiedŗības vairākumam

veel viens..., gribētu vairāk izmantot velo... tak objektīvu iemeslu dēļ
nesanāk :(