[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Mon Oct 3 11:47:00 EEST 2011

On Mon  3/10/11 10:56 AM , Reinholds Zviedris  wrote:- kā reiz
visādi tur ojārētāji ar pīkstuļiem varētu regulāri saņemt
ierakstītus sūtījumus :D
	Meh. Es ar visu nēsāšanos bez "pīkstuļiem" pagaidām
neesmu nevienu sūtījumu saņēmis, kaut gan pēc ātruma režīma
ņemot katrā braukšanas reizē 16SP varētu nogrābt itin
mierīgi... Vienkārši jābrauc "ar prātu" Man gan tikko
ņirgu parāva viena cita eiroasprāšu ideja - no 2020. gada
pilsetās max ātrums 30 km/h. Man ar riteni braucot tāds ir videjais
ātrums jauktajā ciklā ... :D

	Ojārs.