[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Oct 3 08:33:46 EEST 2011

Tak atmaksaatos tur arii softs, aatri vien. Taspats kalpaka/valdemaara
krustojums nodroshinaatu 6-7 sodus katraa luksofora ciklaa, laikaa starp 17
un 19.
Pietiktu arii bez softa, vienk izlases kaartiibaa piefikseet, brauceejs ta
nekad nezin kurus krustojumus tobriid monitoree.
Bet baikeri - tie pashi apsitiisies, lai tak skrien. Vinji sastreegumus
netaisa (kameer nav gar zemi)