[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Oct 3 08:28:24 EEST 2011

Uhu. Ar pliku kameru vien tas neies cauri. Vai nu pamatīgs softa apgreids,
vai hārdu jāliek pie kamerām. Tie divi cilvēki kas ir redzēti sēžam un
skatāmies kino ar to apjomu galā netiks. Bez tam vai tas kas tagad ir virs
krustojumiem tiktu galā ar psihopātiem uz baika arī nezinu, ātri viņi
kustās...