[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Sep 30 22:56:49 EEST 2011

On 30.09.2011 19:29, Juris Knakis wrote:

>     Nu, rīt nomauks nost to sūkni un arī radiatoru. Pierakstīs, sabildēs.
>     No kura gala ķerties pie tā elektriskā ventilatora ieviešanas? Ir
>     kādi ieteikumi?
>
>     No kāda autiņa ventilatoru meklēt? Izmēri, citi parametri? Sanāk,
>     ka vajadzēs
>
>     kaut kādu papildus termodačiku, kas to visu ieslēdz?
>     Vai tas tiešām ir tāds custom/izpētes projekts? :)

> Principā mēs RAFam "iegriezām" augšējā ūdens šlangā gabaliņu trubas,
> kurā bija
> [...]

Es tieši savam vecajam E30 pārtaisīju uz elektrisko. Detaļas nāca no
RAFa, pirktas Margrietsveikalā, zem 10Ls sanāca, Grūtāk bija ar
termoreleju, oriģinālais bija uz pārāk augstu temperatūru, tā arī
neieslēdzās kamēr ūdens nesāka vārīties, liku releju atgaitas trubā, ar
domu, ka man ir svarīgi, kas nāk iekšā motorā, nevis no tā ārā.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn