[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

arc arc at intelectuals.net
Sat Oct 1 13:53:53 EEST 2011

Juris Knakis wrote, On 09/30/2011 07:29 PM:

>     Nu, rīt nomauks nost to sūkni un arī radiatoru. Pierakstīs, sabildēs.
>     No kura gala ķerties pie tā elektriskā ventilatora ieviešanas? Ir
>     kādi ieteikumi?
>
>     No kāda autiņa ventilatoru meklēt? Izmēri, citi parametri? Sanāk, ka
>     vajadzēs

nu skaties cikteutur daudz taas vietas, principaa pofig, man staav no
kaukaadas toijotas, avenshha laikam, betnu origjinaalaa ir divi, bet man
jamiem diviem vietas nepietika.
audi ventilatoriem dzineeji bija baigi monstrozie, a te galnais lai tas
pasaakums ir pieplacinaats, kaukaadi bmw ari dereeja.
nomeeri cik lielu platiibu vaig nosegt, cik lielaa augstumaa
jaaiekljaujas un uz pirmo shrotu pa celjam.

ideaali ja atrodas 2ventilatoru komlekts.

>     kaut kādu papildus termodačiku, kas to visu ieslēdz?
>     Vai tas tiešām ir tāds custom/izpētes projekts? :)

nu bet protams, tas taus auto tak pats by def ir taads custom/izpeetes
projekts, vaitane?

> ==============================
> Principā mēs RAFam "iegriezām" augšējā ūdens šlangā gabaliņu trubas,
> kurā bija
> iemetināts / ar misiņu ielodēts vītnes gabals (ķippa uzgrieznis) kurā
> ieskrūvēt to
> pašu VAZ 2106 ventilatora devēju-termoslēdzi. Nācās gan pārtaisīt to

:-))) tieshtaa, dabaa tas izstaas shaadi:
https://picasaweb.google.com/arc123/Truba#5658470059165348530
ok, pienjemu, ka ne tai veiklaakajaa izpildiijumaa, betnu darbojaas,
un darbosies akkal, kad "bobis" brauks un ieliks to pasaakumu :)
un kaareiz zhigulja datchiks tur ieskruuveets.

temporaari peedeejaa braukshanas laikaa iztiku ar vienkaarshi sleedzi,
tiesa tad jaaseko termodatchika pulkstenim, bet ja pieshaujaas, tad jau
zin taapat, kad ir karsti ;))

> kronšteinu, kurā
> karājās ventilators VAZam. Papildus vēl ieviesām releju, lai tas devējs
> šlangā nebūtu
> tik noslogots un vēl paralēli devējam tumbleru uz paneļa, lai vajadzības
> gadījumā
> varētu dzesēt piespiedu kārtā... Principā ir ķēpa, bet ekspluatācijā

un sleedzi, ar kuru piespiedu kaartaa nedzeseet :)

> pilnīgi attaisnojās.
> Principā Volgas radiatorā kādreiz bija devējs, kurš ar sarkanu lampiņu
> panelī signalizēja
> par dzinēja pārkaršanas briesmām, bet nezinu, vai šitiem UAZiem tāds ir,
> bez tam
> ventilatoru vajadzētu ierubīt agrāk. Ak jā, salonā kļuva krietni
> klusāks, kad tie spārni
> visu laiku nemala :-)

:-) mhm, un aatraak iet ar :D

> Ruu
=)
arc
beidz klabinaat klavieri un dodas paskruuveet kauko ;)