[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Sep 30 23:12:59 EEST 2011

Jap. No veca forda vai veel kaa derees gan jau. Elektriskie parasti vairaak
gaisu apmaisa.

Sraakanajam kaujas defim radiatoru aizvaacaam uz aizmuguri vispar. Izradas
ka var pratigi braukt ja no ventilatora ir palikusi tikai 1/8 dalja...
Sisteemaa attieciigi tagad ir 2 ventilatori, divi termosleedzi kas to visu
iesleedz un piespiedu ieslegsana un izslegsana.

Savam Disco ari aizvacu viskomuftu un dzenskruuvi. Ziemaa paardzeseejaas
delj gaisa pluusmas staavot. Tagad kopumaa labaak. Uzliku vispar tikai vienu
forda dzenskruuvi. Ieslegsanai gan aizgaju pa haiteka celu - man ir iespeja
ar poci pieregulet ieslegsanas bridi kad relejs nostrada - iepirku gatavu
pamatniti ar regulejamo poci un pamatniti. Rezultata loti labi ir izdevies
pietjinet ventilatoru ta ka praktiski neiesledzas vispar. Disco gan ir viens
vajs pluss - ja pamata ventilators netiek galaa automaatiski paliigaa naak
kondicioniera ventilatori kas gaisu mazliet stumj cauri papildus.