<p>Jap. No veca forda vai veel kaa derees gan jau. Elektriskie parasti vairaak gaisu apmaisa. </p>
<p>Sraakanajam kaujas defim radiatoru aizvaacaam uz aizmuguri vispar. Izradas ka var pratigi braukt ja no ventilatora ir palikusi tikai 1/8 dalja... Sisteemaa attieciigi tagad ir 2 ventilatori, divi termosleedzi kas to visu iesleedz un piespiedu ieslegsana un izslegsana.</p>

<p>Savam Disco ari aizvacu viskomuftu un dzenskruuvi. Ziemaa paardzeseejaas delj gaisa pluusmas staavot. Tagad kopumaa labaak. Uzliku vispar tikai vienu forda dzenskruuvi. Ieslegsanai gan aizgaju pa haiteka celu - man ir iespeja ar poci pieregulet ieslegsanas bridi kad relejs nostrada - iepirku gatavu pamatniti ar regulejamo poci un pamatniti. Rezultata loti labi ir izdevies pietjinet ventilatoru ta ka praktiski neiesledzas vispar. Disco gan ir viens vajs pluss - ja pamata ventilators netiek galaa automaatiski paliigaa naak kondicioniera ventilatori kas gaisu mazliet stumj cauri papildus.</p>

<div class="gmail_quote">On Sep 30, 2011 10:51 PM, "KPL" <<a href="mailto:kpl.listes@gmail.com">kpl.listes@gmail.com</a>> wrote:<br type="attribution">> sierai tas termosleedzis bij uz 2 ventilatoriem, pie 2 dazhaadaam<br>
> temperatuuraam iesleedzaas. Advanceeti!<br>> Pashu ventilatoru jaaskataas peec pieejamaas vietas - ja originaalais<br>> tiek pilniibaa monteets nost, un nekaadi skriemelji pie radiatora<br>> tuvumaa nav - probleemu maz. Jeepam pilniibaa visu nomonteet<br>
> nevareeja, viskomufte palika, tamdeelj vajadzeeja mekleet plakanu<br>> ventilatoru kam motors buutu centraa, kaa kompju ventjikiem. Kaukaadi<br>> 7 cm vietas bij. Taadu atrast jau kudish gruutaak, un maksaa kudish<br>
> daargaak. Shrotos nebij, gonshchegi jamos izkjerot. Neaceros vairs no<br>> kaadiem vaagjiem bij jaaskataas<br>> <br>> 2011/9/30 Juris Knakis <<a href="mailto:lubes@inbox.lv">lubes@inbox.lv</a>>:<br>>><br>
>> Nu, rīt nomauks nost to sūkni un arī radiatoru. Pierakstīs, sabildēs.<br>>> No kura gala ķerties pie tā elektriskā ventilatora ieviešanas? Ir kādi<br>>> ieteikumi?<br>>><br>>> No kāda autiņa ventilatoru meklēt? Izmēri, citi parametri? Sanāk, ka<br>
>> vajadzēs<br>>><br>>> kaut kādu papildus termodačiku, kas to visu ieslēdz?<br>>> Vai tas tiešām ir tāds custom/izpētes projekts? :)<br>>><br>>> ==============================<br>>> Principā mēs RAFam "iegriezām" augšējā ūdens šlangā gabaliņu trubas, kurā<br>
>> bija<br>>> iemetināts / ar misiņu ielodēts vītnes gabals (ķippa uzgrieznis) kurā<br>>> ieskrūvēt to<br>>> pašu VAZ 2106 ventilatora devēju-termoslēdzi. Nācās gan pārtaisīt to<br>>> kronšteinu, kurā<br>
>> karājās ventilators VAZam. Papildus vēl ieviesām releju, lai tas devējs<br>>> šlangā nebūtu<br>>> tik noslogots un vēl paralēli devējam tumbleru uz paneļa, lai vajadzības<br>>> gadījumā<br>>> varētu dzesēt piespiedu kārtā... Principā ir ķēpa, bet ekspluatācijā pilnīgi<br>
>> attaisnojās.<br>>> Principā Volgas radiatorā kādreiz bija devējs, kurš ar sarkanu lampiņu<br>>> panelī signalizēja<br>>> par dzinēja pārkaršanas briesmām, bet nezinu, vai šitiem UAZiem tāds ir, bez<br>
>> tam<br>>> ventilatoru vajadzētu ierubīt agrāk. Ak jā, salonā kļuva krietni klusāks,<br>>> kad tie spārni<br>>> visu laiku nemala :-)<br>>> Ruu<br>>><br>>> _______________________________________________<br>
>> Autoliste mailing list<br>>> <a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>>> <a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
>><br>>><br>> <br>> <br>> <br>> -- <br>> KPL<br>> <br>> _______________________________________________<br>> Autoliste mailing list<br>> <a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
> <a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br></div>