[Autoliste] Re: Avārijas Krievijā

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Sep 29 21:27:46 EEST 2011

On 11.29.9 18:40, Rich wrote:

> hrh. pirms ~ gada vieteejais arii teica, ka zebra nenoziimee apmeeram
> neko :)
> dziivokljiem cenas esot nenormaali augstas... metro pieejamiibas
> regjionaa. kaa aarpus, taa cenas plop, nokriit

Par zebrām - cik sanācis staigāt, tik jā un nē. Galvenais uzstājīgi
izradīt vēlmi šķērsot ielu un vienlaicīgi rēķināties, ka kāds var
nestāties. To ka kāds mani aptaurētu, gan nemaniju. Nujā 30 min pastaiga
līdz metro skaitas - tas tepat blakus. Bet cik zinu, tad Ņujorkā ir
apmēram tas pats. Katrā ziņā tik cik man bija jabrauc ar sabtransu, tik
nekādu īpašu problēmu nebija. Tiesa, pusotra stunda ar metro un autobusu
no viesnīcas līdz darba vietai šķiet daudz...

Ojārs.