[Autoliste] Re: Avārijas Krievijā

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Sep 29 19:58:08 EEST 2011

On 2011.09.29. 18:24, Ģirts Karnitis wrote:

> Maskavā man patika attālumu mērvienība – zdjesj rjadom – tas ir
> minūtes 15 centīgi jāšpago, tut ņedaļeko – tas ir pāris pieturas ar
> metro. Dzīvoklis pie metro ir dzīvoklis, kur līdz metro ir tikai 2
> trolejbusa pieturas vai 45min ar kājām.

Jā, ir tāda lieta, man kājas nokrita katru vakaru. Vispār prieks
skatīties uz viņu vērienu, tai pašai Pēterburgai nu jau apkār ir 4 joslu
autobānis katrā virzienā, pie tam nevis šāds/tāds, bet pat biš
dizainiski piedomāts. Galvenais, ka bāņa atzars arī ir ietiecies labu
gabalu pilsētā un to vēl garina. Tā saucamā krīze viņus neskar, tikai
ārzemju preces pirms 2 gadiem palika dārgākas.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn