[Autoliste] Re: Meyle detaļas un turbo bundulis

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Sep 29 09:11:46 EEST 2011


On 29.09.2011 08:19, Juris Knakis wrote:
>
>     Zini, tur tā konstrukcija bija diezgan komplicēta, vakuums tur bija gan,
>     bet izskatījās, ka viņš bija vajadzīgs, lai atmetot parautu to vārstu
>     vaļā, tobiš lai turbīnai nebūtu jāstrādā "pret spiedienu". Savukārt
>     overboost'a režīmā vakuumkamerā tiešām tika padots spiediens - tur vispār
>     bija vesela buķete pneimovārstu , devēju utt.. Normālrežīmā tā vakuumkamera
>     bij savienota ar atmosfēru...Katrā gadījumā sacīkšu motoram konstrukcija
>     bija par sarežģītu, arī ABARTH sacīkšu dzinējam, kā izpētījām "tur", bija
>     stipri vienkāršāka konstrukcija :-)Da tam dzinējam pat kartera ventilācija bija
>     ar vārstiem un visādiem pribambasiem :-)
>
Es te vēl tā padomāj, ka var arī taisīt "garaž-edišen" ar standarta 
dzimto vakuumvārstu un spiediena vārstu no otras puses. Grūtākais 
noteikti būtu pielasīt no spiediena vārsta pusi, jo tam tad būs 
jāpārspiež gan paša atspere, gan arī vakuumvārsta atspere, tāpat arī 
vakuumvārstam tomēr vajadzētu spēt pārspiest arī otru pusi. Un tas viss 
pie nosacījuma, ka tur ir vietas izpausties uz abām pusēm.

Hmm, tīri loģikas uzdevums ienāca prātā, ja abi bunduļi ir vienāda 
diametra, vienam ir jānostrādā pie max -0.6 bar (darba diapazons -0.2 
līdz -0.6), bet otram pie max 0.8 bar (0.8 līdz 1.2), tad kādas ir 
iespējas, ka jebkurā gadījumā viens arī otra darbu spēs izdarīt? 
Teorētiski vakuumbundulī ir jābūt vārgai atsperītei, kas tikai palīdz 
atgriezties sākumstadijā.

-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
www.projektam.lv

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110929/0580af4f/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list