[Autoliste] Re: "Veejstikls" - uzmeteeji?

Mr.X_Co mrxxco at gmail.com
Mon Sep 26 13:07:20 EEST 2011

Jaa, no vienas puses taa ir lirika, bet no otras puses taa ir
apkalposhanas kvalitaate, kas "Veejstiklam", tam kas Shmerlii,
skaitiijaas ljoti laba.

Ja man nosauc fikseetu ciparu, bez izveeles iespeejaam, tad tomeer
buutu ljoti logjiski pienjemt, ka taa buus kvalitatiiva detalja, nevis
leetais kjiinietis par kvalitatiivas detaljas cenu. Un tagad man
apgalvo, ka es esot pats izveeleejies to kjiinieti, lai gan pavisam
noteikti zinu, ka nekad uz to nebuutu parakstiijies.