[Autoliste] Re: "Veejstikls" - uzmeteeji?

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Sep 26 12:42:11 EEST 2011

vienkaarshi par visu jaavienojas jau ieprieksh, citaadi nav striida
temata. "man likaas, ka vinji ar kjiinieshiem nestraadaa", "es
sapratu,  ka liks citu stiklu" - taa ir lirika. stiklu 1 gab. ielika?
ielika. ja pretenzijas izraisoshaas plastmasas nomaina, tad paarmest
vinjiem nav ko iisti...

Rinalds