[Autoliste] Re: autoskolas

KPL kpl.listes at gmail.com
Fri Sep 23 11:37:42 EEST 2011

btw, kur i kaada vieta kur var patreneet cilveekam uzskaashanu sliipumaa?
Man kaadreiz maaciija antenas ielaa, bet tur tagad burzma par lielu.

Vispaa smiekligii paveerot apkaarteejo krutuma izpausmes, redzot uz
priekshaabraucoshaa vecaa grausta pakaljas /M\ uzliimi. Nenjemshu tak
katrreiz nost..

--
KPL