[Autoliste] Re: autoskolas

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Fri Sep 23 11:33:17 EEST 2011

A kur problēma pašam painstruēt, ja ir vajadzīgais stāžs? Aizdzen dažus
vakarus uz stāvlaukumu pie Arēnas Rīgas un pāris reizes pie CSDD vai Uzvaras
parka uz tiem, kas ar mietiņiem, tad varēsi jau palaist brīvdienā, lai
pabrauc pa Rīgu.

P.S. Tiesa - vispirms obligāti jātiek pie baltajām tiesībām ... ;)

/Reinis
vienam biedram jau iemācījis braukt