[Autoliste] OFFT: Re: Re:Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Wed Sep 7 20:33:02 EEST 2011

Skaidrībai - visi mani ienākumi tiek aplikti ar nodokļiem -
saņemot
 nodokļu aprēķinus katru gadu jāķeras pie validola ieraugot tos
skaitļus).
 Ģirts,
 Laikam kapitālists līdz apeņu vīlēm.

	Manējie arī, taču mani principā neinteresē nodokļos samaksātā
summa, pie nosacījuma, ka man mēneša ienākums ir tik liels,
lai dienu pirms algas dienas es varētu teikt, ka ai, nu tur
neiztērēto simtnieku atstāšu uzkrājumiem, noziedošu
labdarībai u.t.t. , nevis bļāviens - šomēnes atkal ir
paradījušāns nenosegtas vajadzības par vienu simtnieku...
	Ojārs