[Autoliste] OFFT: Re: Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Tue Sep 6 21:14:01 EEST 2011

On 11.6.9 13:18, Juris Knakis wrote:

>       >  un kāda ir vēlme pēc attīstības vidē, kur visi (neatkarīgi no
>       >  padarītā) saņem vienādi?

> To mēs jau esam piedzīvojuši :-) Bet tas arī neglābj! Senos laikos kaimiņš
> (tad dzīvoju Maskačkā) pa pjaņiem bļāva, ka es un vispār latvieši ir fašisti,
> jo es RAFā pelnīju 400+ rubuļus mēnesī, aiz ko viņš, būdams šlesers ar
> "40 gadu stāžu", knapi pusotra simta :-) Pēc viņa poņas arī visiem bija
> jāsaņem vienādi!

Te ir vērtējumam tad prasās jautājums. Vai šlesers strādāja godprātīgi
un kvalitatīvi, un vai viņš vispār tajā pozīcija bija vajadzīgs? Ja jā,
tad tajā "poņā" nav nekas nepareizs, tāpēc ka sasodītā Maslova vajadzību
piramīda ir identiska gan sētniekam, gan prezidentam. Ja nē, tad ir
loģisks nakošais jautājums, a kāda "pīp" pēc tas ļautiņš tur vispār
vietu aizņēma?

>       >>  Nevienam priekš tautas nekas nav jāsastrādā. Tautai pašai ir jānopelna sava
>       >>  labklājība. Politiķu uzdevums ir sakārtot vidi tā, lai augļus no padarītā
>       >>  vienlīdzīgi baudīti visi, kas šo augļu radīšanās piedalījušies.

> A vot šitais jau atgādina nolādētā revanšista un vispār fašista Konrāda Adenauera
> tēzes. Kur tās noveda Vāciju, visi zinām!!! :-) :-) :-)
> Ruu

Vispār jau Vāciju ne jau darbs un augļu sadalījums noveda pie klopes.
Drīzāk darbs us augļu sadalījums ļāva tai pacelties pēčāk. Kā arī diez
vai kāds noliegs, ka kautkas radīsies tikai no tā, ka visi pirks un
pārdos. Stulbakais jau ir tas, ka pērkamās un pārdodamās reālās mantas
aptrūkstas un tāpēc taisa visādus fjūčerus u.c. drazu, ko vajadzetu
aizliegt ar likumu...

Ojārs.