[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Rich richlv at nakts.net
Sat Sep 3 17:17:57 EEST 2011

On 09/02/11 23:19, Ojars Krumins wrote:

> Uzprasies ja :D Ja Tu būtu nedaudz uzmanīgāk izlasījis manis rakstīto,
> tad visticamāk pamanītu, ka es ņirgājos par tiem, kas nemāk lietas jomā,
> kurās sevi sauc vai kadā mērā uzskata par speciālistiem. Jā, es ņirgajos
> arī par ļautiņiem, kas sevi sauc / uzskata par spēcīgiem
> programmētājiem, bet nejēdz uzrakstīt ātri darbojošu kodu asemblerā
> priekš Power procesora. Ja kāds sevi sauks par profesionāli - zirgu

par specializaaciju dzirdeejis esi ? paziistu pietiekami daudz
gjeniaalus koderus, kas to nespeetu.

> apkaleju, bet nemacēs apieties ar to lopiņu, arī paņirgāšos... Nav
> jākaunās no tā, ka kautko nemāki, bet ir jākaunās, ka nemāki kautko no
> jomas, kurā sevi uzskati par speciālistu. Un saki ko gribi, bet visi
> cilveki, kas ir saņēmuši autovadītāja apliecību, zināmā mērā ir auto
> vadīšanas speciālisti.

bullja ekskrements. pirmkaart, "saki ko gribi" jau noraada uz domaashanu ;>
otrkaart, aplieciiba noziimee "var piedaliities celju satiksmee, paaraak
neapdraudot citus daliibniekus". nevis "ir uuberdzhigits un var
ojaareet". neapdraudot pa lielam noziimee braucot noteikumu ietvaros.
kas arii ietver braukshanu leenaak par atljauto.
taadi dzhigiti, kuri uzskata, ka noteikumi ir prieksh lohiem, apdraud
paareejos daudz vairaak un rada daudz vairaak biistamas situaacijas.
nevajag pljuutiit par leenajiem braucieejiem, kuri nu tiiiik ljoti
sanervozee, ka nu tagad ir jaapaarkaapj veel paaris noteikumi.
ja nu tieshaam nervi netur, kaa jau pt ir mineejis, dakteri taksh tagad
labi.

buutu tomeer veelams saprast, ka koplietoshanas celji lielaakajai daljai
cilveeku ir paarvietoshanaas vieta/veids. noteikumi, aatruma
ierobezhojumi utt ir veersti uz sho videejo brauceeju, nevis uz
pimpja-pa-asfaltu-stiepeejiem. vinjiem ir jaanokljuust no maajaam uz
darbu, uz veikalu, uz pirti.

gribi patrakot ? iesleedzies istabaa un uzdejo pie deathmetaala. nopeerc
mapeedu vai kvadru un izreec pa mezhu (nenobrauc kaadu seenjotaaju).
iestaajieties ar sievu svingeru klubaa.
bet beidzot saac pierast, ka uz koplietoshanas celjiem ir pilns ar
lohiem, bremzeem, seeneeam un iesaaceejiem. un tas ir normaali un taa
tas turpinaasies, jo dzimst jauni iesaaceeji.

varbuut sarunaa ar morsi, pareec pa sleegtu trasi un nolaid tvaiku.

vispaar, ienaaca praataa doma. vecums tev vairs nav _tik_ taalu. ja
pamaniisi, ka reflekss vairs nav tik nikns, liksi tiesiibas nost un pie
stuures vairs ni-ni ? vai tomeer buus taa veelme chunchinaat pa shosi uz
90 ? :)

ps. apmetu rinjkji ar veejdzirnavu spaarniem :)

--
  Rich