[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Fri Sep 2 23:19:04 EEST 2011

On 11.2.9 13:18, Rich wrote:

> es nevareetu uzpiit virvi, kurai uzticeet savu dziiviibu (lai gan bish
> tas ir meegjinaats) vai apkalt zirgu (nee, to es pat meegjinaajis
> neesmu, tikai dazhas naglas izkalis :) ). varbuut veelies par mani
> panjirgaaties ? :)

Uzprasies ja :D Ja Tu būtu nedaudz uzmanīgāk izlasījis manis rakstīto,
tad visticamāk pamanītu, ka es ņirgājos par tiem, kas nemāk lietas jomā,
kurās sevi sauc vai kadā mērā uzskata par speciālistiem. Jā, es ņirgajos
arī par ļautiņiem, kas sevi sauc / uzskata par spēcīgiem
programmētājiem, bet nejēdz uzrakstīt ātri darbojošu kodu asemblerā
priekš Power procesora. Ja kāds sevi sauks par profesionāli - zirgu
apkaleju, bet nemacēs apieties ar to lopiņu, arī paņirgāšos... Nav
jākaunās no tā, ka kautko nemāki, bet ir jākaunās, ka nemāki kautko no
jomas, kurā sevi uzskati par speciālistu. Un saki ko gribi, bet visi
cilveki, kas ir saņēmuši autovadītāja apliecību, zināmā mērā ir auto
vadīšanas speciālisti.

Ojārs.