[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

Karlis karlisd at gmail.com
Sun Aug 14 16:55:24 EEST 2011

whau...
labi, ka ss.lv nav tik daudz diskusiju par vienu sludekli :)

rw matricas 5gab tai mazauto vēl ir jānoglabā, blakus 100 citām tik
pat nepieciešamām lietām :)

Tātad, nevienam nav autoradio (var arī bez diskiem un mp3, galnais -
lai skan un nav dārgi un lai nav uzkrītoša izskata).

2011. gada 14. augusts 15:25 ramonz <krani at inbox.lv> rakstīja:

Karlis