[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

ramonz krani at inbox.lv
Sun Aug 14 15:25:30 EEST 2011

Nu pēc tā texta tā vareja saprast.  Bet nu fig sņim. Es ar piederu pie
tās kategorijas, kas uzskata ka tiešam labu skaņu iekš auto audio var
dabūt par nesamērīgām naudām un tad tas ir novērtējams vairs ne jau auto
vadīšanas procesā bet speciāli klausoties, kas to visu pasākumu padara
bezjēdzīgu, BET..!!!... tomēr ir atšķirība vai auto ir daudz maz
nopakatos, daudz maz gramotno instalēts un izmantoti komponenti vismaz
vidējā līmeni, no skaņas kad viss lētais ir samests kā pagadās un rinķo
pa rajonu numurus grabinādams.

ramonz
====