[Autoliste] Re: Baikaala brauceeji

arc arc at intelectuals.net
Tue Aug 9 13:07:31 EEST 2011

Imants wrote, On 08/08/2011 01:27 PM:
> Oj, beidzot tiku arī līdz listei izlasīt, ko tad te labu saklabinājuši
> "kamēr mēs nebijām" (c)
>
> Vispār jau man kā pirmavotam jāsaka, ka viss nelikās tik melns kā to
> mālē. Gan jau, ka vēl kādu brīdi mūsu "restorānvagonu" būtu pavilkuši uz
> priekšu, ja būtu akūta vajadzība to darīt. Taču primārais uzdevums bija

:-)) neneu, zinkaa, gandriiz vienmeer jau var veelmazliet, jo iipashi
gadiijuma kad naujauvairs ko taupiit :-) pats esmu braucis maajaa 100km
ar sabirushu gultni taa ka vieniigais kas neljau ritenim nokrist i
bremzhu disks. i uz 3ritenjiem i braukts un kaatikneveel visaadi :-))
i dzeses shkjidruma sisksnas no kaatikvisa nau taisiitas :) i degviela
no kanninjas saloonaa utt..

at kvattru ir mochiits uz blekja diskiem ka dzirksteles shkjiist :-)
naktii forshi izstaas.

kaukur ru saitos klejoja videostaasts kaa bobim palkjiretenja vietaa
piemonteet kauko liidzigu improvizeetaam ragavinjaam. taas gan pa
asfaltu buutu ljooooti biezhi jaaatjauno.

nujaa, bet tieshaam, visu cienju par veikumu, kaarteejais apliecinaajums
paardaibiskajaam cilveeka izdziivotspeejaam :-)))

=)
arc