[Autoliste] Re: Baikaala brauceeji

Imants zai at inbox.lv
Mon Aug 8 13:27:05 EEST 2011

Oj, beidzot tiku arī līdz listei izlasīt, ko tad te labu saklabinājuši
"kamēr mēs nebijām" (c)

Vispār jau man kā pirmavotam jāsaka, ka viss nelikās tik melns kā to mālē.
Gan jau, ka vēl kādu brīdi mūsu "restorānvagonu" būtu pavilkuši uz priekšu,
ja būtu akūta vajadzība to darīt. Taču primārais uzdevums bija šķērsot
robežu, lai visas astes importa zemē ir apcirstas (: Un šoreiz Mērfijs
dabūja vienkārši aizvērties, jo viss izdevās.
Respect un pachot no visas komandas Arc`am, jo jāties pa nakti šito gabalu
līdz kontrabandistu midzenim un atpakaļ, arī noteikti nebija viegli.

zais

2011. gada 5. augusts 10:24 arc <arc at intelectuals.net> rakstīja:

> [...]
> rezultaataa kaukur 1h tika pavadiita rementeejot treilja riepas lauka
> apstaakljos :-)))
>

> a par tiltu un paareejiem luuzumiem -  bij jau tur viss ar stropeem sasiets
> ... turjau viiri bij pacentushies.
> sabirzis gabalos bij reduktors un gultnji jau kopsh maskavijas bij gaajushi
> pa dzelzhiem kuupeedami :-)) taa ka .lv robezha shai tehnikas vieniibai
> shoreiz tieshaam bij peedeejie kilometri ko pieveikt uz saviem ritenjiem.
>
> a staaties un remonteeties vienkaarshi ekspediicijai nebija laika- viizas
> taa jau beigushaas, un riigaa visiem jau citi darbi rindaa ;>

>>> dabigi.