[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Aug 9 11:49:00 EEST 2011

Aizbrauc pie Incar, DLSus netālu no Krastenes tirgo. Es tur aizbraucu
ar savu traktoru, parādīju savu mini skaļruni (mazi, sekli, praktiski
nevienam tādu nav), parakās pa plauktu un izvilka ko vajag no DLS un
pat nebija no Precision sērijas, lai gan no tā arī var atrast. Tur arī
džeki mācēs pateikt cik kas un kā skan, jo ar šo lietu nodarbojas.
Cipari bija adekvāti. Bļembas un vārdiņus var likt dažādus virsū, bet
praktiski visiem ražotājiem ir arī mēsli produktu līnijā, izņēmums nav
arī Clarion.

http://incar.lv/index.php?op=contacts

Un otrs - Subāram, protams, duravās nav nekādi baigie mēsli, bet ka
būtu baigā laime iekšā es arī neteiktu. Esmu dzirdējis stock Subāru un
tādu, kuram ir salikti normāli skaļruņi stock vietās (bez papildus
elementiem) + mazs vūferis grabažniekā. Vecais pret jauno bija kā
nakts pret dienu.

M.