[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

Andris Sprogis andris.sprogis at gmail.com
Tue Aug 9 10:50:25 EEST 2011

ja iespējams, labo esošo skaļruni, nav nemaz tik sarežģīti ar PVA
salīmēt membrānu, izjaukt un nocentrēt, lai nepļerkšķ. un, ja meklē
jaunu, tik tiešām ar rāmi apstaigā bodes... un - bodēs viņi visi ir
jāklausās, clarion tomēr ir augstas klases tehnika, domāju, ka ar visu
citu būsi nedaudz vīlies.

andris